sobota, 31 grudnia 2016

dobry rok.

to był bardzo dobry rok.

to był rok, w którym moje starsze dziecko nie spędziło ani jednego dnia w izolatce, rok, podczas którego dni bez kataru i kaszlu można było wprawdzie policzyć na palcach jednej ręki, ale nigdy, przenigdy nie było powikłań po chemii.

to był bardzo dobry rok. rok, w którym zdobyłam laur realizatora video roku. to był rok, w którym zostałam królową wszelkich gal, a mimo tego mi nie odjebało.

to był dobry rok. rok, w którym udzieliłam kilku wywiadów, a każdy z nich był wartościowym.

to był rok, w którym obie moje córki poszły do przedszkola. i żadna nie płakała. 

to był rok, w którym pozwolono mojemu dziecku w ogóle pójść do przedszkola.

to był rok, w którym wybudowaliśmy dom, rok, w którym zamieszkaliśmy w naszym nowym domu.

to rok, w którym mojej córce wykryto dodatkowy ubytek i rok, w którym udało się znaleźć na to remedium. czy poskutkuje, pokaże kolejny, mam nadzieję, dobry rok.

to był dobry rok. rok, w którym zaczęłam realizować kilka nowych pomysłów.

to był rok, w którym całkowicie zawiesiłam pisanie książki, czyli spełnienie marzenia mojego życia. nadal jednak uważam, że to był dobry rok.

to był dobry rok, bo zdiagnozowano u mnie depresję. i to był rok, w którym zaczęłam leczenie pozwalające mi po prostu oddychać.

to był dobry rok, bo podjęłam bardzo trudne decyzje. ale miałam siłę je podjąć.

to był dobry rok, bo wykrzyczałam kilka swoich prawd, z którymi wiele osób się zgadza.

to był rok, w którym nie umiałam żyć bez terapeutki. dobry, bo na razie nie mam po co do niej wracać.

to był rok, w którym codziennie moje dzieci przychodziły się przytulić.
to był rok, w którym mój mąż codziennie utwierdzał mnie w przekonaniu, że mnie kocha.
to był rok, w którym mój tata powiedział mi, że mnie kocha i że jest ze mnie dumny.
rok, w którym moja teściowa zrobiła wszystko, by mi pomóc.
rok, w którym moje rodzeństwo dało mi wsparcie.
to był rok, w którym wiele rzeczy mi się udało.

rok, który przeżyłam.

życzę sobie i wam kolejnych dobrych lat.

akceptacji swojego położenia.
szacunku dla siebie.
pewności.
siły.
i radości z deszczu. za to, że jest i że mogę go doświadczać.

niech się spełni.


19 komentarzy:

  1. Szczęśliwości! Pomyślności! ♥ ♥ ♥ I radości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejmen siostro! Wzajemnie. Niech.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda, cieszę się że zostałaś zdiagnozowana, bo to znaczy że zaopiekowałaś sie sobą :) W tym wszystkim podziwiam ten motorek w tyłku który niewątpliwie masz :) wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko jedyna, zycze Ci bys i o 2017 mogla napisac ze dobry byl. Niech sie darzy Tobie i wszystkim ktorych kochasz.
    (Przepraszam za "ty-kanie",ale czytam Twoj blog juz tak dlugo ze pozwolilam sobie pozwolic)

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęście móc zebrać tyle dobrego , wbrew, pomimo i na przekór. Zbieraj dalej wiadrami, wannami, basenami
    b.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytując: "to był dobry rok, bo podjęłam bardzo trudne decyzje. ale miałam siłę je podjąć"
    Oby kolejny rok był pod tym względem łatwiejszy. Choć wiem, że sił nie braknie - tych jakoś nigdy nie brakuje, gdy trzeba, ale żeby nie było potrzeby z nich korzystać :) Szczęśliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. <3

    Kolejnego dobrego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra w tym roku życzę, bo nawet nie wyobrażamy sobie ile tego dobra jest! Abyśmy go po prostu doświadczyli namacalnie, tego dobrego dobra! A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby rok 2017 był równie dobry, ale łatwejszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. To był dobry rok. Kolejnego dobrego nam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes nie-praw-do-po-dob-na!!! serio. Szacun przez wieeeelkie "SZ".
    No i wychodzi, ze masz wspanialych ludzi dookola :)
    Oby w 2017 bylo Ci z górki.

    OdpowiedzUsuń
  12. ... i niech podsumowanie TEGO roku rozszerzone będzie o "bardzo"...
    Bardzo, bardzo życzę Tobie, sobie i każdemu chętnemu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby ten rok był chociaż tak dobry jak miniony :)
    U mnie wiele się dzieje - a jeszcze więcej się będzie działo w nowym roku - rozwijam swoją własną firemkę - Crazy Daisy ( http://www.facebook.com/CrazyDaisyUpcycling ) - chyba zwariowałam do reszty ale ... wóz albo przewóz :-p W końcu musi się coś udać tak na 120 % :) Pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba dopisuję się tu jako jedyny facet,
    ale podoba mi się ta bardzo pozytywna lista osiągnięć...

    serdecznie z Francji,

    OdpowiedzUsuń